|
|
Cele programu:
Koordynatorzy: Karolina Terlicka, Agnieszka Szwedzik, Agnieszka Kociniak, Danuta Proszowska. |
|
|
Dla kl. 1-3 wycieczka 30.11.2021 r.
|
|
|
Każdy grantobiorca otrzymuje zestawy edukacyjne do kształcenia z wykorzystaniem programowalnych systemów robotycznych. Dzięki udziałowi w projekcie "Centrum Mistrzostwa Informatycznego", uczniowie uczestniczący w zajęciach w ramach kół informatycznych mają nie tylko możliwość rozwoju swoich zainteresowań i talentów, ale również szansę na wykorzystanie i sprawdzenie swojej wiedzy w zawodach algorytmicznych i projektowych, jakie będą organizowane. W grancie przewidziane jest:
W naszej szkole po raz pierwszy odbywały się zajęcia z ogólnopolskiego projektu grantowego, którego celem jest podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej oraz aktywizacji młodzieży uzdolnionej informatycznie. W ramach tego projektu nauczyciel prowadzący zajęcia uczestniczył w cyklicznych zajęciach, odbywających się na Politechnice Łódzkiej, poszerzając swoją wiedzę z algorytmiki, programowania w językach Scratch, Python oraz C++, matematyki dyskretnej i kombinatoryki jak również sztucznej inteligencji, robotyki oraz metodyki. Dzięki udziałowi w tym projekcie otrzymaliśmy roboty m-Bot, na których mogliśmy rozpocząć swoją przygodę z robotyką. Do grupy należeli uczniowie klas 8. Grupa składała się z 8 osób. Zajęcia odbywały się cyklicznie na których uczyliśmy się różnych języków programowania, składaliśmy roboty różnego typu, poszerzaliśmy umiejętności programowania robotów, uczyliśmy się pracy w grupach i rozwiązywania problemów algorytmicznych. Koordynator: mgr Joanna Mielczarek |
|
|
|
|
|
Cele ogólne projektu:
|
|
|
Koordynator: mgr Anetta Łacisz |
|
|
Kampania Zachowaj Trzeźwy Umysł realizuje cele poprzez ścisłą współpracę z samorządami lokalnymi w całym kraju. Każdego roku do zaangażowanych w akcję miast i gmin trafiają zestawy edukacyjne w postaci różnorodnych wydawnictw informacyjnych, dotyczących profilaktyki zachowań niepożądanych adresowanych do dzieci, rodziców i nauczycieli. Umożliwiają one przeprowadzenie warsztatów tematycznych w placówkach oświatowych oraz inicjują wiele lokalnych inicjatyw związanych z profilaktyką zachowań negatywnych. Ważnym elementem tych działań są: konkursy dotyczące profilaktyki zachowań ryzykownych, szkolenia dla nauczycieli, konferencje dla specjalistów zajmujących się profilaktyką, badania ankietowe wśród dzieci i młodzieży. Co roku kampanii towarzyszy inny motyw i hasło przewodnie. Pierwsza kampania rozpoczęła się 23 listopada 2001 roku w 12 gminach powiatu poznańskiego. W ciągu 20 lat jej funkcjonowania przystąpiło do niej ponad 2000 samorządów z całej Polski. Koordynator: mgr Iwona Jaros |